dinsdag 15 mei 2007

Album voor de wednesdaystamper

Laatst heb ik besloten om de creaties die ik maak voor de wednesdaystamper te bewaren voor mezelf. Vaak stuur je alles op naar anderen maar ik vind het ook wel leuk een aantal creaties zelf te houden zodat ik een beetje mijn eigen ontwikkeling kan volgen. Ik heb toen bij de Hema een fotoalbum gekocht. Ik heb hier al mijn ws-creaties ingeplakt met titel en weeknummer. Vanavond heb ik de voorkant gemaakt. Ik heb het een beetje rustig gehouden zodat de nadruk het meest ligt op de "titel". Ik heb ook zo'n album gekocht voor alle "losse" kaartjes die ik krijg. Ik vind het leuk om alles in boekjes en/of albums te bewaren. Zo kan ik alles wat ik van anderen ontvang altijd gemakkelijk nog eens bekijken of aan anderen laten zien!

7 Comments:

Anietje said...

Wat een slim idee Evi!!!
Ja inderdaad, vaak verstuur je alles he.
Zo heb ik mijn atc's die ik heb gemaakt, allemaal bewaard in een album. En inderdaad, het is verbazingwekkend hoe je eigen stijl veranderd in de loop der tijd. Wel leuk om te zien :).
Mooie kaft!!!

Annes Art said...

Hé dé is inderdaad heel slim!!Een hele mooie voorkant Evi!!

Annes Art said...

Hoi Evi, ik moet nog ff reageren op je header!! Prachtig zeg!!!echt te gek!!

Linde said...

Een leuk idee! En mooi gemaakt!
Ik heb die foto's op mijn blog opnieuw geupload, dus nu kun je ze denk ik wel allemaal zien.
kuzz

Carrie said...

This is truly beautiful - your work is so colourful and unusual. I like it.

Carrie said...

This is truly beautiful - your work is so colourful and unusual. I like it.

Klaartje said...

Wat 'n goed idee!! :)