zaterdag 5 mei 2007

Challenge "Hands"

Bij de Hooked-groep hebben we deze maand een challenge met het thema " Hands". Twee van mijn stempels vond ik wel gepast bij dit thema. Natuurlijk sowieso mijn stempel met twee handen maar ook mijn stempel van een vrouw met " de handen in het haar" vond ik wel leuk bij dit thema. Ik heb vanavond ook nog een kaartje gemaakt voor een "51-jarig" bruidspaar (mijn opa en oma) en ik heb de 9 van de cijferswap alvast gemaakt. Voor deze swap hoef ik nu alleen nog maar de 0 te maken voor in mijn eigen boekje. Ik vond de 9 trouwens een moeilijk cijfer. Ik kon er in eerste instantie geen thema bij vinden maar uiteindelijk toch wat bedacht en nu is hij toch wel leuk geworden.

6 Comments:

catharinas-love said...

Een super kaart Evi !

Anoniem said...

Dit is een héél mooie! Echt wow! liefs mama

charlene said...

Helemaal af!!!! X Charlene

Mieke said...

Ik vind um super-de-super schitterend!!!
Prachtige kleuren!

Anietje said...

Kvinnum keimooi, kvinnum keimooi lalalalalalala. (ons lijfliedje hihi)
Echt Evi tis unne keimooie!!!

Klaartje said...

Wat 'n zangtalent hierboven, hihi! ;)

De kaart is helemaal SUPER Evi!!!