zondag 20 mei 2007

Ik ben getagged door Klaartje!

Komt 'ie dan....
- Wat draag je nu?
uhh...alleen mijn badjas. I love it, lekker zacht!
- 2 dingen die je hebt in je relatie
humor en vrijheid...beiden belangrijk
- 2 van je favoriete dingen om te doen
natuurlijk stempelen en uhh...jeetje mag ik maar 2 dingen noemen...vooruit...naar de bios gaan...of toch stappen...he...ik vind vanalles leuk!
- 2 dingen die je heel graag wilt
gezond blijven...en een eigen stempelkamer!
- 2 huisdieren die je hebt
visjes en veel vogelbezoekjes op het balkon
- 2 mensen die dit ook invullen
Charlene en Linde, jullie zijn getagged!!
- 2 dingen die je gisteravond hebt gedaan
gefiest (jaja, ik fiets voortaan naar feestjes, voor de mensen die mij heel goed kennen een wonder) en passoa gedronken (voel hem nog *lol*)
- 2 dingen die je vandaag gegeten hebt
2 witte broodjes met filet american...zo lekker altijd!
- 2 favoriete plekken
onze bank...hier 'laptop' ik, kijk ik tv en doe ik zo nu en dan een dutje
de eettafel...deze tover ik altijd om tot stempelplek
- 2 dingen die je morgen gaat doen
werken (minderrrr!) en naar Marleen, die masseert Patrick en mij elke maandag
- 2 favoriete feestdagen
ik hou van allemaal want dan ben ik vrij!
- 2 heimelijke genoegens
uhhh...deze blog is ook voor onder de 18 toch....deze slaan we even over *lol*
- 2 dingen die me laten lachen
mijn collegaatjes Charlene en Marijke...als wij met zn 3-en op dreef zijn...dan ga maar aan de kant hihi
- 2 dingen die ik met de post kreeg
gister toevallig 2 bestellingen die ik via internet had gedaan

3 Comments:

charlene said...

Uhh bedankt (denk ik)!?! Ga 't morgen op mijn blog zetten. Nu ga ik naar ons mam, want die is jarig!!!!!!!!!! X

Anietje said...

Haha ja jij ook zie ik!!!!
Ja is wel grappig he om te lezen.
Komen we nog eens wat aan de weet hihi.

catharinas-love said...

Leuk om het met de jouw eigen humor vertelde verhaal te lezen Evi !