zaterdag 19 mei 2007

Knippen, plakken...en lamineren!

Vandaag lagen de unmounted stempels die ik besteld had in mijn brievenbus.Dat werd dus weer knippen en plakken :).Toen dacht ik...laat ik de boel maar meteen gaan reorganiseren.Ik heb nu alle bladen (waar de stempels achter zitten met klittenband) gelamineerd zodat alles wat steviger is.Verder heb ik de bladen zo goed mogelijk proberen te vullen waardoor ik wat meer ruimte heb in mijn um-map.

Verder heb ik nog een map met clearstamps.Deze bladen heb ik ook gelamineerd.De clearstamps kan ik nu rechtstreeks op de gelamineerde A4-tjes plakken...heel handig!

3 Comments:

Anietje said...

Netjes opgeborgen Evi!!!
Is wel handig he dat lamineren, lekker stevig.

Klaartje said...

Ziet er goed uit Evi! Ik moet mijn ummetjes ook nog reorganiseren...... aaarrgghh! ;)

catharinas-love said...

Materiaal om dit te doen al maaaaaaanden in huis , maar nog steeds geen tijd gehad om te doen .
En net als Klaartje zeg ik aaarrgghh !