zaterdag 26 mei 2007

Nieuwe outfit en...uhh...scrappen?!

Ik vond het wel een goed idee, nu mijn menneke weg is, mezelf eens goed te verwennen met iets nieuws (net of ik dat anders niet doe...hihi). Dit keer koos ik niet voor nieuwe stempel/scrapspullen maar voor een nieuwe outfit. Dit is het geworden...Nu denk jullie misschien "leuk maar wat hebben wij verder aan deze post?"Nou...hihi...er zitten een aantal "scraptips"aanvast;
1. De labeltjes en lintjes van deze kleren bewaar ik in een schoenendoos...je weet maar nooit waar ze goed voor zijn met scrappen. In het boek voor ons mam hebben Linde en ik bijvoorbeeld een aantal labels verwerkt omdat ons mam erg van shoppen houdt.
2. De tekst die op het jurkje staat kun je leuk verwerken in je layout en/of boekje als je een foto (van jou in jurkje) aan het scrappen bent. Dat geldt natuurlijk voor alle kleren waarop een afbeelding en/of tekst staat!

5 Comments:

catharinas-love said...

Tips zijn altijd welkom Evi !

Annes Art said...

hele goeie tips Evi ;o))En succes met je nieuwe outfit!!!Het moet geloof ik wel mooi weer zijn hihi!!!

Anietje said...

Leuke outfit Eef!!!!
En inderdaad...leuke tips.
Fijn dat je weer bent opgeknapt!

Klaartje said...

hihi! Ja, zo is het inderdaad toch heeeeeeeel nuttig om te gaan shoppen, LOL! Leuke outfit!!

Tessa Tegendraads said...

Hahahaha zéér herkenbaar, al die labeltjes en leuke lintjes verdwijnen hier ook in een doos...

Tessa