donderdag 31 mei 2007

Tagged door Anita!!

Ik ben getagged door Anita om iets te laten zien van mijn werkplek. Helaas heb ik geen eigen stempelruimte omdat wij daar geen ruimte voor hebben. Elke keer als ik wil gaan stempelen moet ik dus eerst al mijn spulletjes bij elkaar verzamelen. Ik tover dan de eettafel om tot stempeltafel. Zo ziet hij er van te voren uit: En zo daarna:

Nu is de tafel nog netjes opgeruimd maar als ik eenmaal aan de gang ben niet meer *lol*. In het ladenkastje (met wieltjes gelukkig!) heb ik het allemaal zo efficient mogelijk ingedeeld want dat moet wel met zo weinig ruimte in huis. Nu kan ik het nog redelijk overzien maar ben benieuwd hoe dat over een tijdje gaat. Er komen immers steeds meer spulletjes bij en stoppen met kopen is natuurlijk geen optie haha! Een voordeel heb ik wel...ik moet alles ook steeds weer opruimen waardoor ik dus geen rommelruimte krijg waar sommige anderen over klagen. Maar ik ben toch wel jaloers hoor op al die mooie ruitmes!!

Linde, je bent getagged!!!

1 Comment:

Anietje said...

Haha leuk Evi!!
En wat betreft die ruimte.....ja er komt een tijd dan heb je echt ruimtegebrek....ook al heb je een "eigen" stempelruimte.