donderdag 17 mei 2007

Wednesdaystamper "Fleur de Lis"

Het thema van deze week is "Fleur de Lis". Eerst moest ik goed kijken wat het precies was want van dit "ding" had ik nog nooit gehoord :). Ik had er ook helemaal geen stempel, plaatje of wat dan ook van dus ben ik gaan google-en naar afbeeldingen. Uiteindelijk heb ik een aantal bruikbare plaatjes gevonden, uitgeprint en ben ik gaan brainstormen. Uiteindelijk heb ik er eentje uitgekozen, deze gesponst en verwerkt in een Atc-tje. Dit is het geworden...

32 Comments:

Gillian said...

wow stunning piece, nice rich colours with an arty feel..

Kaz said...

this is just beautiful, very original- love it!

Klaartje said...

WOW! Heel gaaf Evi!!

Hermine said...

PRACHTIG!!!

Xela said...

Sieht klasse aus. Prachtig :)

charlene said...

Heeeeeeel erg mooi!!!

Silvia said...

Was für eine tolle Idee, sieht klasse aus.

dani said...

I like hands, the warm colors - it's gorgeous!

katrin said...

tolle idee und klasse umgesetzt!

Mieke said...

SHITTEREND!!!!!

Godelieve said...

Prachtig Evi!!

Linde said...

Super mooi! Vooral die rand er omheen, gaaf man!

Nicole said...

oh a fab piece, love it. ;)

Tania said...

Een hele mooie compositie!

DymphieM said...

Zo zie je maar, zelfs met stempelen kun je nog vragen voor triviant leren *lol*
Heel mooie uitvoering Evi, super kleuren!

Sija said...

Wow die is gaaf Evi!

johanna said...

wonderful!!

Amber said...

Breathtaking and beautiful!

Anietje said...

Nou ja.........ze hoeven jou echt niks meer te leren hihi.
Wat een plaatje weer!!!!!
Schitterend Evi.

Julie said...

nice work!!

Benshirin said...

I say only one word: wonderfull!

Enidan said...

Great Idea! Wonderful!

Maggie Ann said...

Very striking! Great job!

rammsteinchen said...

wonderful work

Annes Art said...

Prachtig Evi!!

Gillian Hamilton said...

WOW!!!!!! This is AMAZING! such a clever piece!

Linda M said...

THis will be in the gallery. It's excellent. Very original idea.

ISABELLE said...

WOW!! how great is that ?? lovely work !

joya said...

wow - this is gorgeous !!

Wendy - Anntaurus said...

Brilliant work!

Greensleeves said...

What a fantastic piece! absolutely gorgeous!

Nellie said...

Schitterend! Wat een prachtige sprekend layout