zondag 27 mei 2007

Wednesdaystamper "Games"

Vanmiddag ben ik gezellig een middagje wezen stempelen bij Linde. Ik heb mijn bijdrage voor de wednesdaystamper gemaakt. Het thema van deze week is "Games". In Nuland heb ik een waterstift gekocht en deze wilde ik wel eens uitproberen. Het lukte best aardig alleen dit zie je op de foto helaas niet. In het echie zijn de meisjes "wateriger" en zit er daardoor ook veel meer kleurverschil in de stempelafdruk dan op de foto lijkt. Dat vind ik wel jammer maar ik kreeg er geen betere foto van gemaakt.

15 Comments:

Hermine said...

Heel mooi!

Rein said...

Mooi kaartje Evi!

Klaartje said...

Mooi Evi!!

Sanny said...

Wat een prachtig kaartje, vind 'm echt super!!

DymphieM said...

Mooi, super zusjeskaart is dit geworden :-)

Anietje said...

skon skon skon Evi!!!!

fatma said...

die farben sind sehr gewagt, aber toll

Silvia said...

Tolle Idee und super Farben :-)

Annes Art said...

Mooie kaart Evi!!

Gillian said...

lovely background,and one of my favourite stamp sheets.

Sija said...

Prachtig Evi!

Yvonne said...

Hij is prachtig geworden Evi.

Nancy Dooren said...

Ik word vrolijk van deze kaart!!! Mooi gemaakt!!!

Agitte huberts said...

mooie stempel ook

Tessa Tegendraads said...

Mooi geworden zeg!! Erg handig he zo;n waterstift... ik had hem nĂ­et meegenomen op Nuland en spijt dat ik had zeg... gelukkig heb ik er later nog een weten te bemachtigen.

Tessa