vrijdag 11 mei 2007

Wednesdaystamper "Turquoise"

Het thema van deze week is "Turquoise". Aangezien ik maar een soort inkt heb met deze kleur heb ik hier de achtergrond mee gemaakt. Ik heb eerst met color box frost white een tekst gestempeld. Daarna heb ik de colorbox turqouise er overheen gezet en uitgeveegd met keukenrol. Verder wat goud erop, een leuk plaatje, knoopjes en nog twee kleine stukjes tekst. Het is vrij simpel Atc-tje geworden, ik had gisteren even niet de puf voor meer. Ben heel de week al ontzettend moe. Ik heb net dan ook eerst een beetje uitgeslapen. Helaas wachten nu mijn poetsdoeken en moet ik dus toch aan de slag :(

32 Comments:

Enidan said...

Wonderful Work!

Cora said...

This is so cute!

Gillian said...

ooh i love this, adorable!

Benshirin said...

Very funny your card!

Mieke said...

Vind um schitterend Evi!!

Jo Capper-Sandon said...

Really lovely. What a great image. (and p.s...your eyes are a fabulous shape!!!!)

Hermine said...

Prachtig, gaaf plaatje ook.

Dani D said...

cute cute cute - love it

Rein said...

Wat een lief ATCtje!

DymphieM said...

Wat een lieffie :-) heel mooi met die 'knal' achtergrond.

Loona said...

very,very cute :)

Nancy Dooren said...

Ik vind hem een snoepie!!!

Annes Art said...

Beetje eenvoudig!!! Hij is prachtig Evi!!

Is@ said...

really cute :-)

Linda M said...

Adorable! Like the line "Why not?"

Maggie Ann said...

This is absolutely adorable!!!!

Gillian Hamilton said...

Very Beautiful!!!

Nellie said...

Prachtig Evi! Zo sprekend, gewoon precies goed.

Nicole said...

This is so cute, love it. ;)

Godelieve said...

Ik vind het een prachtige ATC! Mooie header ook trouwens, ik had hem nog niet gezien ;)

Zuzu's Blog said...

Gorgeous work :-)

katrin said...

really cute little girl! looks great!

Cris said...

Very pretty!

Sija said...

Prachtig!

xela said...

Very nice!

Silvia said...

Oh, it's wonderful.

Seona said...

This is stunning - love the gold with the turqouise

Anoniem said...

Het ATC'tje is heel lief en mooi, maar vooral ook de aanpassing van je blog vind ik kei-mooi!! mama x

Lana said...

Really sweet!

Anietje said...

Ohhhhhh wat een scheetje!!!! Hartstikke mooi Evi!!

sabine said...

this one makes smile...in less than a second... what a cute little beauty...

Yvonne said...

Simpel?
ik vind hem super!