zondag 3 juni 2007

Even niets te showen...

Deze week heb ik niet veel gestempeld want ik ben druk bezig geweest met andere dingetjes.Ik ben naar de film Pirates of the Caribbean 3 geweest, ik ben naar Charlene haar nieuwe huis wezen kijken (wordt heel mooi!), ik heb een avondje op de massagetafel gelegen en ik heb met mijn "Havo"-vriendinnetjes een avondje gezellig gekletst en kolonisten gespeeld.Verder heb ik gewerkt (ook vrijdag), gepoetst en ben ik naar de kapper geweest.Gister ook nog even gestoeid met de zelfontspanner op mijn fototoestel *lol*.Het resultaat...
Ik heb echter niet helemaal stilgezeten op "knutselgebied" want ik ben wel, vanavond en tussen de bedrijven door, bezig geweest met een "geheim" scrap-projectje.Het is inmiddels klaar maar ik kan het nog niet laten zien want ik moet het nog aan ***** geven. Als ik dat heb gedaan laat ik het zien!

2 Comments:

Anietje said...

Ja zo af en toe zijn er ook nog wel wat andere dingetjes te doen dan stempelen en scrappen he.
Leuke foto gemaakt met de zelfontspanner. Zeker toen je van de massagetafel afkwam!!!! hihihi
zelf ook ontspannen........
Fijne zondag en doe ***** de groeten als je erheen gaat!!!!
:)

Tessa Tegendraads said...

Jaaa..... die pizza ziet er lekker uit!! Goed idee, heb binnenkort een verjaardag te vieren :-)

Tessa