zaterdag 9 juni 2007

Get Inspired Kit en Zutter Bind it all

Vandaag ben ik bij de Creatie de Get Inspired Kit gaan ophalen. Het is weer een erg leuke kit en ik kan niet wachten tot ik weer eens tijd heb om te stempelen en te scrappen. Het is alweer eventjes geleden voor mijn doen. Natuurlijk kon ik het niet laten om ook nog wat andere spulletjes te kopen!Ons Linde en ik hebben ook samen de Zutter Bind it all gekocht. Kunnen we zelf boekjes maken en in de standaardboekjes zakjes ed toevoegen. Ik moet nog even gaan uitzoeken hoe dat hij precies werkt maar dat komt helemaal goed!

4 Comments:

Anietje said...

Dat ziet er allemaal weer veelbelovend uit Evi.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Veel plezier met je zu(S)tter bind it all.

Tessa Tegendraads said...

Wow, dat ziet er prettig uit, veel plezier ermee!!

Tessa

catharinas-love said...

Hoop gauw het resultaat van je nieuwe aanwinst te zien evi !!!

Irene said...

Hier vind je een stap-voor-stap beschrijving: http://www.m-scrapsite.nl/bind-it-all.htm

Veel plezier ermee!