maandag 4 juni 2007

Pizza en scrapprojectje

Gister hebben wij Patrick's verjaardag gevierd voor de familie. De oppaskindjes van ons mam logeerden dit weekend bij haar en zij hadden allemaal lekkere dingetjes gemaakt om uit te delen...gevulde eieren en pizzastukjes. Ziet dat er niet lekker uit???!!!

Linde en Mark konden niet komen omdat de Koets 's middags al open was en aangezien mijn "geheim" scrapprojectje (zie vorige post) voor Linde was en ik dat graag wilde geven, zijn we 's avonds naar Koets gegaan. Ze vond het erg leuk! Zoals beloofd een aantal foto's...
We zijn daar toen maar meteen op het terras gaan zitten. Later op de avond hebben we met een man of 10 nog een heel leuk bierspelletje gedaan. We hebben erg gelachen!!! Natuurlijk werd het weer veels te laat voor mij en smaakte de passoa weer net iets te goed dus vandaag een zware dag gehad op het werk...pff...hihi.

5 Comments:

Anietje said...

mmmmmmmmm ziet er lekker uit die pizza's!!!!!
Leuk joh dat boekje voor jullie Linde, zal ze zeker heel blij mee zijn.

Maaike said...

Zier er lekker uit en natuurlijk terras hangen is altijd goed!!!! Je blog is erg leuk wanna see my www.mikascrap.typepad.com Have a nice day Mika

Linde said...

Het boekje was super!! Ik kijk er erg vaak in! En op het terras was het ook nog erg leuk, phoe ik blij dat ik uit kon slapen!!

kuzz linde

Godelieve said...

Wat een verwennerij... culinair EN creatief. Het boekje ziet er erg mooi uit Evi!

Eeffie said...

Wat een mooooooi boekje! Echt heel gaaf.