zondag 17 juni 2007

Het weekend...

Gister heb ik eerst uitgeslapen en dat had ik ook echt nodig! Daarna heb ik gepoetst. Niet mijn grootste hobby (al helemaal niet op zaterdag) maar ja dat hoort er ook bij. 's Avonds zijn Patrick en ik naar de film "Fracture" (met Anthony Hopkins) geweest. In het begin was de film wat "saai" (Patrick viel zelfs bijna in slaap *lol*). Maar toen ineens...boem...er gebeurde iets en vanaf dat moment was de film echt super!! En het "saaie" begin bleek juist een goede uitwerking op de film te hebben. Na de film heb ik thuis een tijdje gepokerd op internet. Nou ja...een poging gedaan tot...ik snap het nog niet helemaal *lol*! Vandaag zijn we bij de ouders van Patrick geweest. Van te voren heb ik nog even zitten stempelen. Ik heb 2 Atc-tjes gemaakt...Bij de Hooked-groep hebben we deze maand een challenge met als onderwerp "Birds".Ik vond het een moeilijk thema want heb niet veel stempels in die trant en met degene die ik heb kwam ik op een of andere manier niet zo goed uit de voeten. Het is dus ook een beetje een simpel Atc-tje geworden. Maar simpel kan ook leuk zijn toch?! En daarbij vind ik het meedoen sowieso leuk!

5 Comments:

Anietje said...

Ik vinnum MOOIIIIIIII.
En ook een hele mooie achtergrond.
Is dat alcoholinkt of distress???

Godelieve said...

Ze zijn mooi Evi! En ik heb dezelfde vraag als Anietje ivm de achtergrond :)

Maaike said...

Hai Evi, looks great hoor, je stempel werk. Ben zelf niet zo van het stempelen maar als ik dit zie ga ik toch ook maar een poging wagen. Maak je zelf ook wel eens stempels of koop je alleen maar?

Rodrigo said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Klaartje said...

Ze zijn leuk Evi!!!