maandag 11 juni 2007

Kermis

Het is bij ons op dit moment kermis. Omdat ik vrijdag personeelsuitstapje heb gehad en zaterdag een familiebarbeque kon ik gister pas echt goed op stap en dat heb ik gedaan. Patrick was met zijn vriendengroep in het centrum en ik ben voornamelijk in het Pandje geweest. We zijn nog met een aantal even over de kermis gelopen en zijn toen o.a. in het spookhuis gegaan :)Later op de avond kwamen we op het idee om Twister te gaan doen. Beetje maf in een kroeg maar wel leuk! Ik bleef samen met Christel over en je zult het niet geloven maar ik (super-niet-lenig) heb gewonnen. Ik heb een leuke avond gehad! Of ik vanavond ook nog ga weet ik nog niet...de laatste 3 avonden hebben enige schade aangebracht in mijn hoofd (en de rest van mijn lijf) hihi. Morgenavond ben ik in ieder geval wel van de straat want dan moet ik werken bij de Koets. Ook leuk!

2 Comments:

Anietje said...

Nou superlenig of niet....je hebt het toch wel mooi voor mekaar dat je hebt gewonnen!!!
Gefeliciteerd......ennuh....ALS je nog mocht gaan vandaag...heel veel plezier weer en morgen succes met werken!!

Anoniem said...

Wat heb je een leuk topje aan!
gr.mama x