zaterdag 23 juni 2007

Make and take bij de Creatie

Vandaag ben ik met Linde en een vriendinnetje van haar naar de Make and Take van de Creatie geweest. Ik heb een ontzettend leuke dag gehad! Van de 6 workshopjes heb ik er 5 kunnen volgen en natuurlijk heb ik nog even lekker gewinkeld!

Hier zie je Linde en Loes, druk aan het plakken. Ze waarschuwden nog om een schort mee te nemen....had ik
maar geluisterd (zie t-shirt)! Zo zag mijn kofferbak eruit aan het eind van de dag *lol*. En dit kwam uit een aantal van deze tasjes...
En als laatste 2 van mijn creatie's van de workshopjes...
Marcia en alle anderen die aan deze dag meegewerkt hebben...ontzettend bedankt voor de goeie verzorging en alle workshopjes!!!! Ik heb het echt heel leuk gehad!

6 Comments:

catharinas-love said...

Leuk je weer even gezien te hebben en het zijn leuke werkstukjes geworden Evi .

Maaike said...

Hai Evi, Nice to read that you had a great day. One little word is realy a cool site. Mika

charlene said...

Volgens mij hebben jullie je prima vermaakt!! Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn.

Anietje said...

Mooie dingen gemaakt Evi!!! Jammer dat ik er niet bij kon zijn...sniksnik. Maarrrrrrr volgende keer hoop ik weer van de partij te zijn. Zo'n dag VLIEGT om he.

Klaartje said...

Goed bezig geweest!! :-)

Patrice said...

Dag Eefje...ja, leuk jou even gezien te hebben...en ik zag je nog net vertrekken ook....met al die zakken hihihihi...
Mooie dingen gemaakt hé...ikke ook, maar jammer genoeg niet het boekje...ik heb weerom teveel gesjouweld (=babbeltjes gedaan)met de vrienden.
Groeties Patrice