donderdag 21 juni 2007

One little word

Ik heb een leuke blog ontdekt voor scrappers. Het heet "One little word".Er worden technieken uitgelegd en uitdagingen geplaatst.Dit keer is de uitdaging; een layout maken met het woord "My". Alleen een foutje van mij...toen ik mijn layout maakte dacht ik dat het woord "Me" was."My"staat er gelukkig wel op...alleen wel een beetje klein hihihi. De layout gaat zoals je ziet over mijn litteken. Dit litteken heb ik overgehouden aan een operatie die ik heb ondergaan toen ik behandeld werd voor kanker. Met deze layout wil ik graag een boodschap overbrengen, namelijk dat je je niet hoeft te schamen voor een litteken maar er juist trots op mag zijn! Deze boodschap kun je ook terugvinden in de tekst links op de layout. Dit is de eerste layout die ik gemaakt heb. Ik vond het erg leuk om te doen en ben dus ook zeker van plan er meer te gaan maken. Ik heb een map gekocht waar ik ze in kan stoppen en de voorkant van deze map kan ik eerst zelf nog "versieren". Dit word dus mijn volgend projectje!

10 Comments:

Anietje said...

Mooie lay-out Evi.
Ook weer iets om trots op te zijn ;)!!!!

Linde said...

ik had hem natuurlijk al in real life gezien, maar toch nog even een reactie om te zeggen hoe mooi ik hem vind, en dat ik het erg knap van je vind om dit onderwerp te kiezen!!

Lynn said...

great layout!!!!

Lynn
one litle word

Klaartje said...

Heel gave lay out Evi!!

Cheryl Wray said...

Great layout, and such an honest thing to scrap about!

charlene said...

Hij is echt super gaaf geworden!!!! Om trots op te zijn.
X

Mieke said...

Schitterend Evi en goed van je om er zo de aandacht op te vestigen!!
Petje af!!

Anoniem said...

Hoi hoi,
Goed van je hoor! En wat heb je toch een mooi buikje, dat litteken past er goed bij..
ben trots op je, maar dat weet je!
Gr. Miranda

Godelieve said...

Prachtig mooie layout Evi!

Paula said...

Fabulous page