donderdag 14 juni 2007

Pfff.....

Zo...de kermis zit er weer op. Normaal is de woensdag na de kermis onze "uitrustdag" maar gister zijn Patrick en ik naar Eindhoven geweest om te winkelen en om lekker te uiteten. Daarna zijn we ook nog naar de film geweest. Het was een hele leuke en gezellige dag! Alleen uitgerust ben ik nog niet...:) Vandaag heb ik een half dagje gewerkt en ben ik 's middags met Linde en Floor naar de Scrapbookwinkel geweest. Morgen ga ik ook nog een half dagje werken en dan is het alweer weekend gelukkig. Ik hoop dan ook weer eens tijd en zin (als ik moe ben ligt de bank wel erg lekker) te hebben om lekker te stempelen want het is veels te lang geleden! Ik hoop dan ook weer eens wat te kunnen showen!!

1 Comment:

Anietje said...

Succes ermee, ik kijk uit naar je resultaat!!!