dinsdag 26 juni 2007

Stempelhoek

Eindelijk heb ik Patrick zover...ik mag de kast in de huiskamer gebruiken voor mijn stempelspulletjes. Ik kon het allemaal niet meer fatsoenlijk kwijt en daar baalde ik wel een beetje van. Deze kast vond ik wel een goeie oplossing maar hier stond servies in en Patrick was bang dat ik bij "toestemming" het servies regelrecht naar de kelder zou brengen (ik ben nogal van de "weggooi"). Daarbij dacht hij dat de kast door al mijn spulletjes nogal rommelig zou worden. Nadat ik hem had beloofd dat ik echt al het servies netjes zou opbergen in de keuken en dat ik alleen maar dat servies dat we toch niet gebruiken naar de kelder zou brengen mocht ik dan eindelijk gaan reorganiseren. Eerst moest ik dus heel de keuken leeghalen en deze opnieuw inrichten met het extra servies uit de kast. Ik kon verbazingwekkend veel kwijt! Toen heb ik mijn stempelspulletjes zo netjes mogelijk in de kast proberen op te bergen. Het is niet de mooiste oplossing voor in een huiskamer maar het viel ons niet tegen en een extra kamer hebben wij nu eenmaal niet dus we moeten ook wel...stoppen met kopen is natuurlijk geen optie *lol*. Ik kan ook nog even vooruit want de onderste plank is nu nog bezet door anderen dingetjes maar die zullen langzaam ook wel gaan verdwijnen *lol*. Mijn ladenkastje op wieltjes heb ik ook nog, dat staat erlangs. In plaats van een eigen stempelkamer heb ik nu dus een eigen stempelhoek! En eigenlijk is het wel heel makkelijk zo want op deze manier kan ik stempelen,scrappen, met Patrick kletsen en tv kijken tegelijk!

5 Comments:

Anietje said...

Owjee....het virus is bij jou ook al aardig aan het werken hihi.
In een mum van tijd kom je plaats te kort he. En inderdaad, stoppen met kopen....dat gaat nu eenmaal niet meer *lol*.
Succes en veel plezier in jouw stempelhoekie! Vroeger was het een straf als je de hoek in moest, nu is het een feest haha!!!

Maaike said...

Ha Evi, al gezien dat je in de slide show van OLW zit, echt leuk volgens mij een hele eer. Hoop je nog eens op mijn blog te zien.
Groetjes Mika
(www.mikascrap.typepad.com)

charlene said...

Da heb je goed voor elkaar hoor!! Ziet er gezellig uit.

Linde said...

Wauw! Goed bezig!Ik mag morgen, joehoe!!

Anoniem said...

Dat heb je goed voor elkaar! En het ziet er toch nog mooi en netjes uit! mama