vrijdag 29 juni 2007

Verjaardagstagjes

In mijn vorig post gaf ik aan dat ik nog een aantal verjaardagskaarten wilde maken voor de Hooked-groep. Hier ben ik gister maar eens voor gaan zitten. Ik had eigenlijk niet zo'n zin om 10 x 10 kaartjes te maken (dat heb je ooit he) dus bedacht ik iets anders...ik heb verjaardagstagjes gemaakt. Ook leuk toch?! Het "ontwerp" van de tag heb ik "gekopieerd" van de tag die we gemaakt hebben met de Make and Take. Omdat ik het ook weer niet leuk vond om hem helemaal na te maken, heb ik de achtergrond met een ander techniekje gemaakt en heb ik andere kleuren gebruikt. Een van de jarige is fan van rose (goh...wie zou dat zijn hihi) dus dat kwam goed uit! Dussss....ben je van de Hooked-groep en pas jarig geweest, dan kan er morgen wel eens een tagje in je bus liggen! Tja, beter laat dan nooit toch :)

2 Comments:

Linde said...

leuke tags!!! echt schattig dat roze!

Anietje said...

Hè wat jammer nou......ik hoor NIET bij die jarigen :( sniksnik.
Mooi gemaakt Eef, goed bezig!!!