woensdag 27 juni 2007

Wednesdaystamper "Hats"

Vanavond heb ik weer heerlijk een avondje gestempeld. Ik heb mijn bijdrage voor de wednesdaystamper gemaakt. Het thema van deze week is "Hats", oftewel "Hoeden". Ik vond deze stempel wel toepasselijk...Vandaag is er weer een nieuw woord gekozen bij One Little Word. Deze keer is het woord "NEW". Ik hoop deze week hiervoor nog een layout te kunnen maken. Ik ben in mijn hoofd al druk aan het brainstormen wat ik met het woord wil doen. Verder wil ik ook beginnen met het maken van de voorkant van mijn layout-map, deze heeft nu nog een grijze voorkant en dat vind ik ook zo saai. Daarnaast zijn er een aantal mensen jarig geweest van de Hooked-groep en ik vind het altijd wel leuk om een kaartje te sturen (ik vind het immers ook leuk om er een te krijgen) maar het is er even niet van gekomen. Dit wil ik eigenlijk ook nog inhalen. Ik heb nog genoeg te doen dus! Nu de tijd nog :)

27 Comments:

Klaartje said...

Wat 'n lieffie!!

Ilonka said...

very cute - i love this stamp!

Kaz said...

aaaawwwwww so cute, I love this stamp, you've done great with it. love it.

Julie said...

I like the effect of the embossing....subtle but nice!

Hermine said...

MOOI!

dani said...

wonderful, I love the image.

Debbi B said...

This is really sweet - and your colours really set off the image!

Anietje said...

Ohhhhhhhhh wan schatteke!!!
Nou zo te horen ga jij veel tijd doorbrengen in je hoekie, veel plezier!!!

Annes Art said...

prachtig Evi!!

johanna said...

oh what a beautiful stamp!

Tania said...

Wat een schatje! Vind de strik heeel leuk.

Alexandra Knittel said...

very nice

ilse said...

Hallo evi,

op 1 en 2 september aanstaande organiseren Godelieve, Linda en ik samen met onze Hobbyclub Retro, een tentoonstelling met als thema 'Reis rond de wereld'.

Om er echt een 'Reis rond de wereld 'van te maken, zouden we u hulp willen vragen. In onze tentoonstelling willen we een heuse ATCwand creëren, daarom is onze vraag aan u: wil je met ons een atc'tje(s) rilen

De techniek is volledig vrij en als het eventueel mogelijk is, lijkt het ons leuk om je eigen land/ streek te nemen als thema. Dit is echter geen verplichting. Wij zijn tevreden met een ruiltje :-) De hoeveelheid ATCtjes bepaald uzelf, u krijgt steeds hetzelfde aantal terug.

Indien u ons hiermee wilt helpen, dan kan u ons contacteren op volgende e-mail adressen ilsedecoster@telenet.be of lindadegucht@telenet.be

Hopende op een positieve reactie én een wand vol ATCtjes, dank ik u bij voorbaat.

Met vriendelijke groeten, Ilse


www.bloggen.be/ilse

Tini said...

Hi Evi! Very cute card!

moni said...

It's very nice.. i love this Stamp
great moni

Maggie Ann said...

Very pretty, I like what you've done with the challenge!!

Silvia said...

Great work, I love this stamp.

joanne wardle said...

great thinking to use that stamp. it's a beautiful piece

Anja said...

Heel mooi Evi,

gr Anja

Nicole said...

Great and soo cute ;-)

sanny said...

Wat een super-schattig kaartje, geweldig!!!

Claudia said...

leuk zo met dat strikje!

IsaNorris said...

gorgeous !!!

Nellie said...

wat een schatje Evi. Mooi dat lintje als detail en die prachtige gouden strepen

Hazel said...

Great image and lovely colours.

Mela said...

I love it... the embossing at the edges is a nice idea

Jo Capper-Sandon said...

:0) BEAUTIFUL!!