vrijdag 15 juni 2007

Wednesdaystamper "Polka Dots"

Het thema deze week van de wednesdaystamper is "Polka Dots". De laatste 2 weken heb ik niet mee gedaan en ik vond het dan ook echt weer eens tijd worden om de uitdaging aan te gaan. Ik moest na even niet gestempeld te hebben wel weer even het "stempel-gevoel" zoeken. De inkt zat op alle plekken waar hij juist niet moest zitten *lol*. Na meerdere kaartjes verspild te hebben had ik uiteindelijk toch een resultaat waar ik voldoende tevreden mee was. Dit is 'm geworden...

25 Comments:

Viola said...

Wonderful piece! Great colors!

Hermine said...

Hij is prachtig geworden.

Enidan said...

beautiful work!

Sija said...

Schitterend, heel mooie warme kleur.

Gillian said...

lovely piece

Flossie's Follies said...

Love the color and the way you did the polka dots

xela said...

Very nice

Nicole said...

Great card, love the plum colours ;-)

stamp and scrape said...

The shading and the colours are fantastic. Great card!
Ros

IsaNorris said...

gorgeous colors, great work

Silvia said...

Beautiful work.

DymphieM said...

Mooi Evi, die stippelstrik is geweldig!

Godelieve said...

'Is ook echt een kaartje om tevreden over te zijn! Mooi en stijlvol!

Anietje said...

Hij is mooiiiiiiiiiiii Eef!!!
Heel leuke details.

Rein said...

Heel mooi, Evi!

katrin said...

great work - great motif!!!

Jo Capper-Sandon said...

Wonderful composition :0)

Claudia said...

Vind 'em leuk geworden! Mooie kleur, en van welk merk is die 'plant'-stempel?

rammsteinchen said...

beautiful work for great colors

Cora said...

She is lovely.

Mieke said...

Gave Evi!!!

Nellie said...

Heel chique Evi! Prachtige kleuren en dat strikje is een perfect toevoeging!

Hetty said...

Mooi hoor en paars en zwart is een geweldige combinatie!

Linda M said...

So pretty and so classy!

catharinas-love said...

Ik vind het een juweeltje !