maandag 2 juli 2007

House of Inspiration & Scrap!

Er is sinds gisteren een nieuwe blog met de naam "House of Inspiration" (de link vind je rechts op mijn blog). Elke maand vind je hier een nieuwe challenge. Deze maand is de challenge 'things that make you happy'. Ik hou erg van challenges en ben er gister dan ook meteen voor gaan zitten. Meteen heb ik een andere challenge meegenomen, namelijk de challenge uit de nieuwe Scrap!. Dit magazine daagt je uit om op één layout meer dan 50 items van één bepaald product te gebruiken. Ik heb voor knopen gekozen. Eigenlijk niet heel orgineel hè :)Bij deze layout heb ik me laten inspireren door de layout die we gemaakt hebben bij de Make and Take. Uiteindelijk is hij niet helemaal geworden zoals ik in gedachten had maar het is pas mijn 2e layout en aldoende leert men...dat zeggen ze tenminste...hihi...Ik vind het in ieder geval heel leuk om te doen!

16 Comments:

Linda Loe said...

Leuk dat je mee doet aan onze challenge
Ik vind hem erg leuk geworden en ik zie dat je mijn "favo" stempel hebt die langwerpige met de boogen.

Linda Loe said...

Leuk dat je mee doet aan onze challenge
Ik vind hem erg leuk geworden en ik zie dat je mijn "favo" stempel hebt die langwerpige met de boogen.

Anietje said...

Goed bezig Evi!!
Hij is keimooi geworden.

Klaartje said...

Mooi Evi!!! Ik wil ook nog proberen mee te doen met deze challenge....

charlene said...

Ik vind 'm erg mooi geworden. Zei jij niet ooit dat je geen grote lay-outs ging maken hihi!!!!

Monique said...

Superlayout! Leuk dat je meedoet!
hugs,Monique

Linde said...

Wauw, mooie LO! En natuurlijk helemaal gaaf dat ik er op sta, kei lief!
Vrijdag weer gezellig een dagje samen scrappen! Ik hoop dat ik dan ook nog aan de challenge mee kan doen, maar moet eerst nog een boekje afmaken.
grz Linde

M@rtine said...

Wauw.. 2de lay-out pas? ik zeg natuurtalentje! Hij is prachtig! Leuk dat je meedoet!
Liefs Martine

Annes Art said...

Prachtig Evi!! kun je ook meteen mee doen aan de wednesdaystamper, want daar is het thema deze week Buttons;o))

Natasja said...

Helemaal top zeg die layout!
Leuk dat je met ons meedoet!

Gr. Natasja

rev said...

wat een supergave layout zeg!

Liefs Corien said...

Leuk dat je meedoet Evi, ik vind em helemaal gaaf geworden
Liefs Corien

sigrid said...

Wow!!! Your sewing box is probably empty now :)

Je@net said...

Hartstikke leuke LO geworden joh!!

stamp and scrape said...

Wow - you certainly put your buttons to good use - I love the way they make the eye travel.
Ros

Silvia said...

Great idea.