donderdag 5 juli 2007

Nieuwe trolley

...nee, niet voor op vakantie maar om mijn stempel- & scrapspulletjes te vervoeren. Ik was elke keer zo aan het klungelen met tasjes en een wasmand als ik ergens anders naartoe ging om te stempelen & scrappen...echt heel onhandig! Toen laatst met al het gesjouw mijn stempltasje ook nog omviel en alle mijn potloden e.d. door de parkeergarage rolden was ik het zat. Tijd voor een blitse trolley vond ik! Nu hoef ik niet meer te sjouwen en kan ik met een gerust hart weer bij anderen gaan frutselen en knutselen. Jippie!!!

7 Comments:

petje said...

heey moppie,..... mooie zebra koffer,neem je die ook mee op vakantie?????
gr. en een dikke kus...petje

Anoniem said...

hoi Evi,
zoals al gezegd leuke site, zal zeker vaker kijken! gr. Maarten

Anietje said...

Stoere trolley!!
Zal zeker wel een heel gemak zijn voor als je buitenshuis gaat stempelen en scrappen.
Veel plezier ermee.

Anoniem said...

Hoi Evi,
zoals ik net ook al op Charlene haar blog zei, was Maarten degene die me vertelde dat ik makkelijk op jullie blog kon komen. Dus hier ben ik dan. Gaaf dat je meteen die koffer op de foto hebt gegooid!
groetjes Linda Schrurs

Anoniem said...

Die is gaaf! En niet alleen voor je scrabspullen! doei mama

Nancy Dooren said...

Hij ziet er blitz uit!!! Ook leuk om je stempelspullen mee te nemen op vakantie!!!

Linda Loe said...

Leuke trolley en ga je hem nog pimpen in freestyle stijl??