zaterdag 14 juli 2007

OLW- Simplicity

Het nieuwe woord van One Little Word is "Simplicity". Ik heb deze keer met wat andere kleuren gewerkt dan ik tot nu toe gewend ben. Meestal gebruik ik wat stoerdere scrapvellen en freestyle ik veel. Ik vond het wel leuk om een keer wat anders te proberen.
Op de verborgen tag staat: 'The simplicity of love which I get of my mother's pet; Daantje is always happy to see me!'. Oftewel, er is niets eenvoudiger dan de liefde die ik krijg van onze Daan, zij is altijd blij om mij te zien!

6 Comments:

charlene said...

Ik vind 'm mooi!!!!!

Anietje said...

Ikke ook!!!!!!!!!!1

Latharia said...

Just a wonderful curved title -- awesome for drawing the eye to the photo!

Klaartje said...

Mooie LO!!!

Paula said...

Gorgeous. Love the papers & the tag. Fab photo.

Je@net said...

Wat een mooie LO joh! Leuke foto ook!
Heb vandaag ook m'n LO voor OLW gemaakt!