vrijdag 6 juli 2007

Think Monday-Think ATC: Children

Op dit moment ben ik bij Linde aan het stempelen, samen met Floor. Ik heb dus meteen mijn nieuwe trolley kunnen uitproberen. Het was een succes! Mijn eerste creatie van vandaag heb ik al af en wilde ik meteen even laten zien. Ik heb mijn bijdrage voor de Think Monday-Think ATC gemaakt. Dit is een nieuwe blog die elke maandag een nieuwe uitdaging geeft om een Atc mee te maken. Deze week is het thema "Children". De kleuren komen op de foto helaas niet helemaal tot zn recht. In het echt zijn ze iets feller.

13 Comments:

Anietje said...

Owwwwwwww wan mooi kartje!!!!!!!!!
Jaja, zo houden ze ons mooi bezig he met al die challenges.
Heel veel plezier vandaag bij jullie Linde.

Rein said...

Wat een lief ATCtje!

Dani D said...

wonderful

Klaartje said...

Hij is leuk!!!

dani said...

schööööööööön, beautiful!

Annes Art said...

Prachtig Evi!!met een hele bijzondere achtergrond!!

Viola said...

Great ATC!

Clau said...

Such a lovely image. Beautiful ATC

Sarah said...

lovely ATC

Silvia said...

Looks wonderful.

Nancy Dooren said...

Ik vind hem erg lief!!!

Sija said...

Heel leuk!

planetescrap said...

very lovely