dinsdag 17 juli 2007

TMTA - "Asia"

Het thema van deze week is "Asia". Een moeilijk thema voor mij omdat ik hier eigenlijk helemaal geen stempels & plaatjes van heb. Ik had toch een toepasselijk plaatje weten te bemachtigen maar ondanks dat ik Patrick had gewaarschuwd dat hij niet mocht niezen tijdens het knippen (dan schrik ik altijd heel erg*lol*), knipte ik er toch langs dus weg plaatje. Ik had dus niets anders dan mijn chineesteken-stempel en deze heb ik dan ook maar gebruikt. Het teken staat voor liefde, vandaar de woordenboektekst over 'love'.

24 Comments:

Kelly said...

lovely atc!

Anietje said...

Nou dat heb je weer knap opgelost Evi!!!
Ik vinnum keimooi!!!!

Harriet Picker said...

Hij is heel gaaf geworden!

Clau said...

That's beautiful. Love the Chinese letter as a centrepiece.

Dani D said...

great composition

Willy said...

Schitterend Evi!!

Gillian said...

great composition :)

Barbara said...

I just love the way you did this.

joanne wardle said...

really lovely, and different!

Suzan-- said...

This is amazing!!! Truely beautiful!!

sanny said...

Vind 'm supermooi geworden!!!

fatma said...

wunderschön, wie du asia umgesetzt hast

charlene said...

Moooooooi!!!!!!!

dani said...

wonderful idea, fantastic layout and color combination

DymphieM said...

Prachtig Evi! Heel creatief opgelost :-)

Carrie said...

Beautiful ATC

Silvia said...

Fantastisch, sieht absolut genial aus.

Sija said...

Prachtig Evi!

Klaartje said...

Mooi Evi! Echt wel oosters, zelfs met maar één oosters stempeltje!

Rein said...

Prachtig!

Mieke said...

Gaafies Evi!!

Zuzu's Blog said...

OOO i love the rich colours .. lovely ATC :-)

Hazel said...

Very bold, I love it!

Nicole said...

Lovely ;-)