donderdag 26 juli 2007

TMTA "Holiday"

Het thema van deze week is "Holiday".Gister had ik al een poging gedaan om te stempelen maar toen wilde het echt niet lukken. Ik ben heel de week al een beetje moe en dan wil het creatief bezig zijn nooit zo lukken. Omdat ik toch graag een bijdrage wilde maken voor de TMTA ben ik er vanavond toch nog even voor gaan zitten. Morgen ga ik eerst maar even een beetje uitslapen zodat ik weer een beetje (stempel)energie heb! Maarrrr nog 5 weken en dan heb ik...HOLIDAY!!!

12 Comments:

Anietje said...

Leuke zonnige vakantie atc Evi!!!

Annes Art said...

Mooi Evi, met echt zonnige kleuren!!

Tanja said...

Nice colors and a nice ATC. :-)

Godelieve said...

Mooie zomerse ATC!

Klaartje said...

Het is gelukt! Krijg helemaal zin in de vakantie! Nog één weekje voor mij.......

Silvia said...

Looks geat, love the colours and the image.

stampingwitch said...

the warm colors are ideal for summer ATCs, great.

Gillian said...

great hot colours, just right for summer :)

hannie said...

lekker zomers, de aanhouder wint!

Clau said...

Beautiful summer colours! Fab ATC!

Sija said...

Prachtig zonnige kleuren!

Monika said...

klasse. gefällt mir gut