maandag 27 augustus 2007

Boek 6!!

Ik heb even niet zoveel tijd om te stempelen/scrappen. We hebben het erg druk en het beetje tijd dat ik voor mezelf heb besteed ik op dit moment even aan iets anders...het nieuwe boek van Karin Slaughter! Helemaal blij was ik toen ons mam mij vertelde dat het 6e deel van de Sara Linton-reeks uit was, zeker omdat ik helemaal niet wist dat er een 6e deel aan zat te komen (wat toch wel erg is voor een echte fan!). Ik nam me voor dit boek mee te nemen op vakantie (nog een weekje en dan is het zover!!) maar na het een paar dagen te hebben zien liggen op tafel kon ik het niet meer weerstaan en nam ik me voor vast één hoofdstukje te lezen...dat had ik niet moeten doen! Inmiddels ben ik al halverwege en besteed ik iedere vrije seconde aan dit boek. Dat wordt dus een ander boek meenemen op vakantie*lol*.

3 Comments:

Linde said...

goed zo! dan kan ik hem in turkije lezen, haha! Ik heb de nieuwe nici french voor jou bij op vakantie!

Angelina said...

Ik zie hem telkens liggen als ik in de boekwinkel ben.. Hmm.. misschien moet ik hem toch eens lezen..Nja.. eerst de andere delen dan.. ;-) Veel plezier op vakantie en ik las net je mail.. jij hebt wel het e.e.a. om naar uit te kijken als je terug bent!

Je@net said...

Oeps...dat wist ik ook niet! Bedankt voor de tip! Morgen meteen naar de boekhandel!