zaterdag 4 augustus 2007

Crazy Amigo's @ Oisterwijk

Vanavond zijn we met de Crazy Amigo's in Oisterwijk wezen uiteten. Het was erg gezellie en ook erg lekker!!! We hebben heerlijk de hele avond buiten kunnen zitten. Natuurlijk moesten er ook foto's gemaakt worden :)
Dit had ik als voorgerecht....super lekker!!!

Charlene en ik wilden samen op de foto. De foto op Charlene haar toestel is alleen leuker geworden maar die komt nog mijn kant op.Klaartje legt ook even haar voorgerecht vast...Carla en Anne lekker aan het eten... Anita telt even de rekening na... Nee...Mieke is niet aan het swingen maar aan het zwaaien :)
Flits!!!Volgende maand gaan we met zn allen High Tea-en...ik heb er nu al zin in! Amigo's, bedankt voor de gezellige avond!

4 Comments:

Anietje said...

Ik vonnut ok keigezellie, ennnnnnn super lekker!!!

Klaartje said...

't was idd gezellig!!! (wil je die ene foto wel ff verwijderen???, hihi! errug!!!)

charlene said...

Het was superrrrrrrrr gezellig!!!

Agitte huberts said...

High tea waar wanneer dan ben ik er wel bij hoor