maandag 6 augustus 2007

Kadoverpakking

Gister was de moeder van Patrick jarig. We hebben door het goeie weer heerlijk kunnen bbq-en. Als kadootje hadden we een cd-bon gekocht (voor de nieuwe cd van Frans Bauer die binnenkort uitkomt) en voor erbij hadden we nog een kopieetje van de cd van de Toppers. Als "kadoverpakking" heb ik dit zakje gemaakt van vilt.Naast vilt heb ik een stukje stof, knopen, vilten bloemetjes, kant, draad, inkt en stempels gebruikt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf wel tevreden was met het resultaat.

20 Comments:

Klaartje said...

Superleuk!!!!

Angelina said...

En terecht dat je tevreden was... Wat een vrolijke originele manier om een cd te verpakken!! Hartstikke leuk!

Anietje said...

Daar zal je schoonmoeder wel errughhhh blij mee zijn geweest. Het is sowieso al een feest, als je zo een origineel zakje krijgt!!!! Supermooi gemaakt Eef.

Godelieve said...

Toffe verpakking!

charlene said...

Jij tevreden???? Wauw!!! hihihi!! Wel terecht hoor!!

Linde said...

wauw!! gaaf man! en alle andere berichten zien er ook erg gezellig uit!! ik ben nog steeds ondergedoken in venray. doe 2 dingen, werken en slapen. Nog 2 dagen.....

Anoniem said...

Alleen de verpakking is al een mooi kado. Gaaf zeg! gr. mama

Annes Art said...

Wat een idee, kei leuk zeg!!

Agitte huberts said...

Leuk leuk leuk.

Nellie said...

Prachtig Evi, mooie kleuren lekker vrolijk!

Hermine said...

Oh wat leuk!!!

toscania-art-life said...

Super idee Evi, ik vind het erg mooi.

Sija said...

De is leuk! Heel gaaf idee.

Cora said...

This is very pretty. I love the colors.

mum on the run said...

It's beautiful!! Love your take on the WS challenge!!

Ariane said...

Beautiful - what a cool idea!

Silvia said...

It's really beautiful.

DymphieM said...

Wat een superschattige kadoverpakking!

Barbara said...

Really neat.

Lana said...

That's so tactile looking! Reminds me of a little felt purse I made for my mother when I was at school - happy memories!