zaterdag 11 augustus 2007

Niewe look

Ik had vandaag echt nergens zin in! Zelfs het stempelen wilde uit verveling gewoon niet lukken. Toen ben ik maar achter mn laptop gekropen en heb ik mijn blog een nieuwe look gegeven. Ik heb echt alle sjablonen en kleuren gezien! Misschien dat sommige vandaag halverwege mn blog bezochten en dachten "huh, wat is ditttt?". Hi, dat dacht ik op een gegeven moment ook! Maar het is uiteindelijk weer goed gekomen...geloof ik :)O,een ding is vandaag wel in een keer gelukt...ik heb een nieuwe winterjas gekocht! Jaja,beter laat...uhhh vroeg...dan nooit hihi!

5 Comments:

Klaartje said...

Mooie nieuwe look!! en leuke foto! en dat op een 'verveel' dagje....... :)

Agitte huberts said...

Ziet er netjes uit joh 1-0 al :-) Onze Bob zit er tussen dus die zal wel genieten.

Agitte huberts said...

Ficiat jouw dag kan nu niet meer stuk en die van onze bob ook niet.

Annes Art said...

Je bent er vroeg bij met je jas!! hopelijk hebben we hem nog heel lang niet nodig!!

Anietje said...

Nou hang die jas nog maar lekker achter in de kast. Hopenlijk heb je die voorlopig nog niet nodig!!!!
Wij krijgen nl. nog vakantie en we zouden het toch heeeeeel fijn vinden, als we nog wat zomerweer krijgen!! Dus let op......na de komende week wordt het opnieuw zomer in ons landje!!!
Mooie foto zeg!!