woensdag 1 augustus 2007

TMTA "Lovers"

Het thema deze week van de TMTA is "Lovers". De achtergrond van dit ATC-tje is gemaakt van het wasachtergrondje wat ik zaterdag gemaakt heb (zie vorige post). Je kunt nu goed zien wat een foto kan doen. In mijn vorige post is de wasachtergrond veel feller. Die foto heb ik overdag gemaakt en deze 's avonds. 's Avonds vind ik het moeilijker om een mooie foto te maken. Je hebt dan geen daglicht en je kunt geen flitser gebruiken want die zie je dan weer terug op je ATC en/of kaartje. Nu ga ik 's avonds altijd onder de lamp van de afzuigkap hangen maar dat werkt dus ook niet echt optimaal :).

17 Comments:

dani said...

oh an encaustic background, wonderful.

Klaartje said...

Mooi Evi!!

charlene said...

Hij is erg mooi geworden hoor!!!

Paula said...

WOW!!! Fantastic, love the key to the heart, fabulous. You rock girlie!!

Hermine said...

Prachtig, geweldige achtergrond.

Anietje said...

Hartstikke mooi issie!!!
Ennuh...wat een capriolen haal jij uit zeg, om een foto te maken hihi.
Misschien is een scanner iets???

Sija said...

Prachtig Evi!

Gillian said...

fab background, love the key to open her heart :)

Dani D said...

great ATC - love the BG

Willy said...

Mooi Evi!

Clau said...

What a lovely image, 'the key to my heart' Fantastic!

Angelina said...

Lamp van de afzuigkap, hihihi.. Tja je moet er wat voor over hebben... ik vind hem evengoed erg mooi... blijf die achtergrond heel bijzonder vinden!!

stamp and scrape said...

The wax background is awesome! Love the idea of the heart and key.
Ros

Nellie said...

Wow wat een beauty Evi! Heel mooi die combi van de achtergrond met de afbeelding.

frickelfee said...

So lovely...great background!!!

Ilonka said...

wonderful atc!

Silvia said...

Fantastic, wonderful background