vrijdag 10 augustus 2007

Vandaag...

...heb ik eerst heel hard gepoetst. Daarna ben ik naar Malden vertrokken omdat mijn oma vandaag jarig is. Ik kwam helaas in de file terecht maar na een uur en een kwartier was ik eindelijk toch op plaats van bestemming (en daar ben ik nu nog). Mijn opa heeft een nieuw fototoestel en daar hebben we een beetje mee zitten klooien. Er zitten hele leuke mogelijkheden op. Zo kun je foto's maken met een kadertje eromheen. Natuurlijk wilde ik ook even op de foto met opa en oma.Ik was deze week na het werk elke keer zo moe dat ik weinig (of eigenlijk helemaal niet :O) creatief bezig ben geweest. Hopelijk dit weekend!!!

5 Comments:

Linde said...

leuk!!!

charlene said...

Nou feliciteer haar maar van ons!!! Leuke foto's!!!!

Klaartje said...

Leuke foto's!!

catharinas-love said...

Zo te zien super lieve mensen Evi !
Gefeliciteerd !

Anietje said...

Leuke foto's. Wat grappig dat je opa daar mee bezig is!!!