woensdag 29 augustus 2007

Wednesdaystamper "Blue"

Het thema deze week voor de wednesdaystamper is "Blue". Ik kies niet vaak voor de kleur blauw. Toevallig 2 weken geleden voor een bijdrage voor de TMTA maar verder kan ik me niet veel herinneren wat ik gemaakt heb met blauw. Een leuke uitdaging dus! Dit is mijn kaartje geworden....Ik dacht, laat ik er meteen mijn bijdrage voor de TMTA van maken. Het thema daar is deze week "Metal Art". Ik vond het wel leuk om met nietjes te werken. Toen ik klaar was viel alleen het kwartje...de A in TMTA staat voor ATC...hmm....dit is natuurlijk een 10 x 10...*lol*.

25 Comments:

ArtKat said...

I like the layers and the staples!

Kelly said...

very nice! staples make a nice embellishment.

Angelina said...

Haha.. evengoed een super kaartje.. Wat maakt de maat dan nog uit?!!

Gayle Page-Robak said...

Very lovely...love the torn layers! Well done! Hugs, Gayle.

Nancy Dooren said...

Ik vind hem mooi!!! prachtig de blauwtinten!!!

Andrea said...

Stunning card, love the colours and the staples are a wonderful finishing touch.

stampingwitch said...

fantastic

Audrey said...

Erg mooi!

Gillian said...

love the torn layers and the staples, very clever:)

Sija said...

Prachtig Evi!

Helen & Co. said...

Fantastic style!

belinda said...

wow, looks fab in blue!

Dani D said...

soooo nice image and soooo beautiful card

Rein said...

Mooi!

Viola said...

Very nice piece!

Melanie said...

love pbs stamps,fab work

Barbara said...

This looks so nice.

Klaartje said...

Heel mooi Evi!!

Nellie said...

Mooi Evi!!

DianeHH said...

The staples add such a neat touch to the finished card! Great!

Anietje said...

Mooie kaart!!!
Haha, ja andersom had het wel gekunnen hè, maarja...

Sarah said...

Love this image...great piece

Sandy said...

Its Great.

joanne wardle said...

really really lovely

Hermine said...

Prachtig!!!