maandag 13 augustus 2007

Weer gestempeld!

Gisteren heb ik eindelijk weer even gestempeld. Wel maar een uurtje want meer tijd had ik helaas niet. Ik heb onderstaand kaartje gemaakt. Patrick vind dit niet een van mijn beste creatie's (zo omschrijft hij het altijd als hij iets niet zo mooi vind*lol*). Ik had mezelf echter voorgenomen niet te kritisch te zijn en gewoon weer even lekker ontspannen te stempelen. Dat het dus niet mijn mooiste creatie allertijden is geworden vind ik niet erg...ik heb tenminste weer even lekker gestempeld!!!

8 Comments:

Klaartje said...

hij is mooi!! Mooie warme kleuren!

Elizabeth said...

Ik vind het wel erg mooi.

Angelina said...

Nou... hier is niets mis mee! Mooi!

Anietje said...

Ach die mannen......die hebben er toch geen verstand van hihi.
Ik vind hem ook mooi geworden hoor!!!
En weet je wat het is, de ene keer ben je zelf meer tevreden als een andere keer, en smaken verschillen. Wat de een niet zo mooi vindt, vindt de ander weer wel mooi. Zo blijft het toch altijd leuk :)))).

Nellie said...

Niks mis mee Evi ;-) ik vind hem prachtig.

Nancy Dooren said...

Ik vind hem prachtig!!! Mooie zonnige kleuren!!!

charlene said...

Ik vind 'm ook mooi hoor!!! Gewoon laten lullen die kerels hihihi!!!

mariƫtte said...

hum..smaken verschillen dus. 'k vind deze schitterend!