woensdag 19 september 2007

Eerste schooldag!

Vandaag voor het eerst weer na lange tijd naar school geweest. Ik ben de opleiding Juridisch Kwaliteitsmedewerker Sociale Dienst begonnen. Vorige week was al de eerste les maar toen zat ik nog lekker in het Turkse zonnetje. Het begon vandaag lekker...hmm. Samen met mij was er nog iemand voor het eerst en de leraar zei tegen ons dat wij al een flinke achterstand hadden. Daaropvolgend vroeg hij aan ons....wat hebben jullie eigenlijk voor achtergrond, een juridische?...uhh nee...een HBO-opleiding dan?...uhh nee...zijn ogen rolden er bijna uit! Toen zei ik dat ik wel de BO-GSD (= vooropleiding) heb gedaan en hij richtte zich voornamelijk naar mijn buurvrouw en zei...ga er maar vanuit dat je zakt...uhhh...fijn begin!! Gelukkig vertelde de klas dat hij hun vorige week ook al een beetje bang had gemaakt dat het veel en moeilijke stof is dus het lag niet geheel aan ons :). Ik ga er gewoon voor met vol vertrouwen en zal hem eens een poepje laten ruiken met het examen!...hoop ik...hihi...Verder was het trouwens een hele aardige leraar hoor. Na de les heeft hij ons nog even een beetje bijgepraat over vorige week dus dat was wel fijn!

3 Comments:

Angelina said...

The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!! Go for it girl!!

Anietje said...

Nou lekker begin zeg!!
Hij wil jullie zeker de wind in de broek jagen....maar inderdaad, ik zou hem ook eens een poepie laten ruiken. Succes ermee!!!!

Klaartje said...

Zo, die heeft jullie wel lekker alert gemaakt, hihi! Laat 'm maar eens ff zien wat jullie kunnen, succes!!