zondag 2 september 2007

Finding You 1

Gisteren is de Finding You-workshop van Corinne Delis begonnen. Twaalf weken lang krijgen we elke week een opdracht en hiermee maak je elke week een layout. Deze opdrachten hebben als doel jezelf te ontdekken, te ontwikkelingen en/of te leren kennen. Ik heb me voornamelijk voor deze workshop opgegeven om gewoon lekker veel te kunnen scrappen maar dat ik hierdoor ook mezelf kan ontwikkelingen is natuurlijk mooi meegenomen en altijd goed! We mogen, begrijpelijk, over de opdrachten niets zeggen maar we mogen onze layout wel laten zien. Dit is mijn layout geworden voor week 1.

7 Comments:

Angelina said...

Gave lay out! Kmoet nog beginnen! ;-)

Klaartje said...

Mooie Lay out!

Anietje said...

Cool!!!!!!!!!!! Ben benieuwd wat voor moois je nog meer gaat maken.
Ennuh...........een hele fijne vakantie!!!!!

Audrey said...

Mooie LO!

Agitte huberts said...

Toppie ziet er weer mooi uit

Annes Art said...

Zo jij bent snel!! prachtig, ik moet er nog aan beginnen maar dat zal ws komend weekend pa worden!!

Je@net said...

Kwam via via op je blog!
Ziet er gaaf uit! Mooie projecten!