zaterdag 29 september 2007

Het begin is gemaakt!

Jippie, het begin van mijn vakantieboekje is gemaakt! Ik heb inmiddels 3 pagina's zo goed als af. Mijn vingers kriebelen om er vandaag mee verder te gaan maar helaas, ik moet leren :(. Alvast een "sneakje" van de voorkant...Ik heb ook nog ander goed nieuws...Patrick en ik hebben een appartement gekocht! We krijgen de sleutel pas in maart/april maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben in mijn hoofd al druk mijn...jaja!...stempelkamer aan het inrichten. Het wordt een stempelkamerTJE maar dat is niet erg, het is er tenminste eentje! Jippie!

6 Comments:

Anoniem said...

Het begin is veelbelovend voor de rest! mama x

Linde said...

wauw! leuk hè, om er aan te werken! ik ben inmiddels al redelijk ver.
kuzz

Anietje said...

Ziet er erg leuk uit Evi!!!
Komt helemaal goed met jouw vakantieboekje.
Gefeliciteerd met jullie appartement!!! (of had ik dat al gezegd?!?!?!) Keileuk. Studeer ze....
Ennuh.....fijn he zo'n dag (jij dus 2) lekker shoppen!!!

Angelina said...

Wat een leuk begin heb je gemaakt! En gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis! Super dat je een eigen plekkie voor je stempels krijgt!

charlene said...

Ziet er al goed uit hoor!!! Ben benieuwd naar de rest!!!

Klaartje said...

Dat is al een goed begin!! gaaf!! En gefeliciteerd met jullie appartement!!