zondag 30 september 2007

The Wiz!

Vandaag ben ik, met nog 5 meiden, naar The Wiz geweest. Ik had niet zo'n goeie berichten gehoord over The Wiz dus ik was erg benieuwd. Nou, wij vonden hem super leuk! Helaas deed Danny de Munk niet mee maar Jamai was er gelukkig wel. Het is toch altijd leuker als de "bekenden" mee doen toch?! Ik heb stiekem op het eind nog een paar foto's gemaakt.Daarna zijn we tapas wezen eten bij een leuk restaurantje. Ook dat was erg gezellig...en lekker! Volgende week ga ik naar Tarzan en die schijnt helemaal geweldig te zijn dus dat beloofd wat. En dat is nog niet alles, in mei ga ik ook nog naar Evita. Leuk-leuk-leuk!

3 Comments:

Klaartje said...

Gave foto's!!

Anietje said...

Ziet er erg gezellig uit!
Veel plezier bij Tarzan!
Doe Jane de groeten.....

Angelina said...

Hee wat leuk! Is wel ten stengste verboden he.. foto's maken. Stoer dat het toch gelukt is! ;-) Have fun bij Tarzan.