zaterdag 13 oktober 2007

4x4 Friday - Numbers

Het thema deze week bij 4x4 Friday is "Numbers". Een mooi moment voor mij om een paar kaartjes te laten zien die ik heb gemaakt voor de cijferswap van de Hooked-groep. Deze mochten wij tot voor kort nog niet laten zien omdat een aantal kaartjes geplaatst zouden worden in het nieuwe boek "ArtSpecially For You Swap Lovers". Inmiddels ligt het boek in de winkel en is er dus bekend welke kaartjes dat zijn geworden. Ik heb de eer om er met mijn 9 in te staan en dat vind ik natuurlijk wel heel erg leuk! Dit waren mijn 0 en mijn 5.....

15 Comments:

Nellie said...

Alletwee prachtig Evi!!

Silvia said...

Great work, love them both

Angelina said...

Super!! En die 5.. die woont tegenwoordig hier!! En daar ben ik nog steeds superblij mee!

Andrea said...

Both fantastic

Ilonka said...

both are really great!

Sandy said...

Super. Love it. Excellent work.

Anietje said...

Ze zijn beide keimooi Evi!!!!

fatma said...

beide sind toll geworden, aber die hände die ziehen mich magisch an. super

Paula said...

These are both really beautiful, love the second one the most. Gorgeous artwork.

Barbara said...

Both of these are fantastic, the first one where the background is highlighted is simply wonderful.

Nancy Dooren said...

Allebei supermooi!!!!

charlene said...

Inderdaad leuk om ze toch nog te kunnen laten zien hé! Vind ze super!!

crissi said...

Both are wonderful

Myriame said...

Beiden zijn ze prachtig

Sija said...

Alle 2 schitterend Evi!