vrijdag 19 oktober 2007

De uitslag!!!

Vandaag was het dan zover...ik deed de brievenbus open en daar lag hij...DE enveloppe. Met bijna bevende handjes haalde ik hem eruit en nam hem mee naar boven. Eenmaal stevig zittend op de bank maakte ik hem open en trok de brief eruit. Dit stond erin...Jippie!!! Ik heb het gehaald! En met een 8! Ik wist dat er een kansje was dat ik het misschien gehaald zou hebben maar dan wel echt hooguit met een 6je dacht ik. Dat ik nu een 8 heb vind ik echt helemaal geweldig want dan heb ik de leraar, na zijn opmerking, toch echt wel een poepie laten ruiken toch?! Ik ben nu ook wel erg benieuwd wat de rest van de klas gedaan heeft maar daar moet ik nog even op wachten want het is volgende week herfstvakantie. Ik ben in ieder geval erg blij!

8 Comments:

Anoniem said...

PROFICIAT! Ik ben echt super-trots op je! mama x

Anietje said...

GEFELICITEERD!!!!!!!! KNAPPE PRESTATIE HOOR. Lekker puh voor de leraar hihi.

Klaartje said...

Woohoo!! supergoed!! Gefeliciteerd!

Anoniem said...

Proficiat, dat gaan we zondag vieren Yahoo!!!

Groetjes, stephan

Angelina said...

Yihaaaa!!! Gefeliciteerd!! Wat een super prestatie!! En wat geweldig dat die leraar het nakijken heeft! Chapeau!!

Annes Art said...

Wowwwwwwwwwwwww proficiat, en nog wel met een 8!!

Nancy Dooren said...

Super!!! gefeliciteerd!!!

Godelieve said...

Gefeliciteerd!!