woensdag 3 oktober 2007

Stilletjes...

Het is op het moment wat stilletjes aan mijn kant. Dit komt omdat ik druk aan het leren ben. Maandag heb ik mijn eerste examen en daar wil ik natuurlijk goed op voorbereidt zijn (zeker na de opmerking van mijn leraar *lol*). Tussen de bedrijven door heb ik gelukkig nog wel een beetje tijd voor anderen dingen, zo zijn Patrick en ik vanavond naar de film "The Bourne Ultimatum" geweest. Hele goeie film!!! Maar vanaf nu zal ik toch "fulltime" aan de bak moeten vrees ik. Wel heb ik vrijdag nog een personeelsfeestje en ga ik zondag naar Tarzan dus dat zijn dan wel weer leuke dingetjes voor tussendoor natuurlijk...maar alleen niet handig gepland! Tja, dat krijg je dus als ze je examen...verplaatsen! Hmm...
O, trouwens, nog even een tip voor alle trouwe prisonbreak-fans; volgende week donderdag 11-10 begint seizoen 3 om 20.30 op rtl 5. Ik heb er weer zin in!!! Jullie???

5 Comments:

Klaartje said...

Succes met studeren!! en alle leuke dingen tussendoor! hihi!

Angelina said...

Heel veel succes maandag!! Zet hem op!

Anoniem said...

Succes maandag.
Tarzan is kei leuk daar zijn wij vorige week geweest.
Groetjes Caat.

Anietje said...

Good luck girl, ennuh....laat die leraar maar eens een poepie ruiken!!!

Anoniem said...

Ja ben blij dat het weer begint maar helaas donderdags is sportdag voor mij, maar eerst begon het om 21.30 uur veranderd? anders dien ik je dvd's te lenen....
gr. miranda