vrijdag 5 oktober 2007

Toch nog gescrapt...

Gister ben ik eerder naar huis gegaan van het werk om te leren. Rond 4 uur zat ik in de boeken. Toen het eenmaal half tien was had ik echt geen zin meer en bleef er ook echt niets meer hangen. Morgen weer een dag dacht ik (dadelijk dus *bleh*). Ik pakte mn telefoon...effe checken of Linde nog aan het scrappen is. Yep! Dus meteen mijn spulletjes gepakt en naar Linde. Daar heb ik nog effe lekker zitten scrappen. Nou ja, effe...ik was om 2 uur 's nachts thuis. Hi! Mark was naar de kroeg geweest en viel bijna om toen hij huis kwam "zijn jullie nog stééds aan het scrappen?!" (linde was 's middags om 2 uur al begonnen *lol*). Ik kon gister meteen Linde's nieuwe aanwinst (de silouette!) uitproberen...wat een gaaf ding! Ik kon veel dingetjes uitsnijden voor in mijn vakantieboekje dus dat was leuk! Weer 2 "sneakjes"...

4 Comments:

Anietje said...

Ohhhhhhh dat wordt een GAAF boekje!!!!

Angelina said...

Heerlijk je verliezen in de tijd als je lekker bezig bent. Dat boekje wordt trouwens een toppertje!

Mieke said...

Gaaf Evi!!

Klaartje said...

KEI mooi!!