maandag 8 oktober 2007

Veel te vertellen...

Te beginnen met vrijdag...toen had ik personeelsfeest in Mierlo. We hebben daar op een boederij boerenspelletjes gedaan; o.a. ringsteken, pitten spugen, koemelken, aardappelzwiepen en hoefijzergooien. Daarna hebben we een bourgondische bbq gehad. Het was niet spektaculair of zo maar op zich wel gezellig en leuk! Op de terugweg ben ik nog even bij ons mam binnnengevallen (ze was gelukkig nog wakker), ik moest zóóó nodig plassen en Deurne kon ik echt niet meer halen, hi! Zaterdag heb ik alleen maar geleerd, geleerd en nog eens geleerd.
Gisteren ben ik met 2 meiden naar Tarzan geweest in Scheveningen. Eerst hebben we heerlijk in het zonnetje een broodje gegeten. Vervolgens naar de musical...die was echt GEWELDIG! Een paar keer echt kippenvel gehad! We hadden geluk want alle vaste hoofdrolspelers deden mee, waaronder Chantal Janzen en Ron Link. Zij waren echt super goed! Na de musical zijn we naar de boulevard gelopen en hebben we in een gezellige kroeg, met live-muziek, lekker gegeten! Het was een heerlijke dag!En dan vandaag...het examen! Het begon niet lekker... Na een fijne dag in Scheveningen was de nacht minder want ik werd ziek. Het kwam er van boven en van onder uit. Wrs een combinatie van het-niet-lekker-zijn (voel me al een paar dagen niet 100%), het verkeerd vallen van één (!) dropshotje en spanning voor het examen. Dit was dus minder want uiteindelijk had ik maar 2 uur geslapen. Gelukkig had ik er met het examen niet zo'n last. Hoe is het gegaan vragen jullie je wrs af??? Tja, goeie vraag...ik weet het echt niet! Sommige vragen vond ik makkelijk, bij sommige weet ik niet zeker of ik de goeie kant op ben gegaan en bij sommige weet ik zeker dat ik punten heb laten liggen. Het kan voor mijn gevoel alle kanten op gaan, een 6-je of een 7 maar een onvoldoende zou ook goed kunnen. Het ligt eraan hoe streng de leraar zal nakijken en hoe volledig hij de antwoorden wil hebben. Dit laatste is mij zeker niet bij alle vragen gelukt, gewoon simpelweg door tijdgebrek. Sommige waren overtuigd dat ze gezakt zijn, dat ben ik niet maar ik ben ook zeker niet overtuigd dat ik geslaagd ben...ik weet het echt niet!!! Spannend dus!!!
Eenmaal thuis gekomen ben ik eerst bij de masseur geweest en toen ben ik meteen gaan slapen...dat had ik echt nodig!!! Ik ben net wakker maar voel me nog steeds niet echt geweldig. Ik hoop dat dit veranderd want heb deze week nog veel gepland staan en daar kan ik ziek-zijn en moeheid niet bij gebruiken!

3 Comments:

Anietje said...

Oh wa shit voor je dat je zo beroerd bent. Het schijnt weer in de lucht te hangen trouwens. Hoofdpijn, buikpijn, kortom, grieperig.
Hoop voor je dat de uitslag goed uitvalt!!
Jammer dat je zondag niet mee kunt. Maar volgende keer beter.
Succes verders, groetjesssssss

Angelina said...

Ach wat vervelend dat je niet lekker bent. Hoop dat je snel opknapt! Wanneer krijg je de uitslag van je examen? Hoop dat je toch een engeltje op je schouder had! =)

Klaartje said...

Oh balen zeg! Hopelijk knap je snel weer op!