zaterdag 17 november 2007

Baal,baal,baal....

Vanavond zou ik naar Rowen Heze gaan. Ik ben alleen al een paar dagen helemaal niet fit en i.p.v dat het steeds iets beter gaat, gaat het steeds minder. Geen Rowen Heze voor mij dus. Daar baal ik wel een beetje van! Zeker ook omdat ik een klein vermoeden heb dat Guus Meeuwis er ook wel eens zou kunnen zijn vanavond. Morgen sta ik bij Linde in de Koets ingepland om te werken. Daar komen Nick en Simon optreden. Ook kei leuk! Maar ik vrees dat als het zo doorgaat ik ook dat moet gaan missen. Daar gaat mijn leuk weekendje......:(

5 Comments:

Angelina said...

Hè bah.. wat vervelend.. hoop dat het morgen toch wat beter gaat!

Anietje said...

Ahhhhhhhhh das echt dikke s**t.
Hoop voor je dat je snel weer opknapt. Vervelend zeg, als je zoveel leuks in het vooruitzicht hebt en dat gaat dan niet door. Stevig balen ja dat geloof ik wel.
Nou meis beterschap en ik hoop voor je dat het vandaag al weer stukken beter met je gaat.

charlene said...

Heej!!! Hoop maar dat je snel opknapt. Het is maar saai hier op het werk hoor!!!
Ziek maar lekker uit.

Klaartje said...

OOooh wat balen zeg! Beterschap!!

mariëtte said...

veel beterschap!