vrijdag 16 november 2007

In de Scrap!

Een layout van mij staat in de Scrap! Ik heb een hele tijd terug (was het eigenlijk alweer helemaal vergeten*lol*) meegedaan met een uitdaging van dit magazine. De uitdaging was om 50 items te gebruiken van één bepaald product. Ik heb de wedstrijd niet gewonnen maar mijn layout is wel gepubliceerd en dat vind ik al helemaal leuk!!! Het had weinig gescheeld of ik had het zelf niet eens gezien. Ik was zo aan het kijken naar de layout van de winnaar (een hele leuke met 50 stukjes stof!) dat ik tijdens het omslaan van de bladzijde nog net op tijd zag dat de mijne er ook bij stond...Hi!

5 Comments:

Anietje said...

WOW Eef wat een prachtige vakantieherinnering heb je gemaakt en wat stoer dat je in de scrap staat!!!! Jammer dat je niet hebt gewonnen, maar ik vinnum wel keigaaf!!!

Klaartje said...

Gaaf!!! Gefeliciteerd!!

Angelina said...

Heeeeey dat is leuk.. Gefeliciteerd! Ik zal morgen even kijken of ik hem ergens tegenkom, ben wel nieuwsgierig geworden! ;-)

Mirjam said...

Super!!! Heb de Scrap! gekocht, maar ben 'm kwijt... hoe kan dat nou, anders ben ik zo netjes LOL. Ga op zoek, en je lootje bekijken!

Godelieve said...

Gefeliciteerd!! Leuk!