donderdag 22 november 2007

Blog en Nieuwtje

De laatste dagen ben ik een beetje aan het frutselen geweest met mijn blog. Ik heb alle kleuren voorbij zien komen. Uiteindelijk is hij vrijwel hetzelfde gebleven. Wel ben ik er, met behulp van Klaartje, eindelijk achter hoe ik door middel van een plaatje een link kan plaatsen op mijn blog. Velen hadden dit al (denk aan de challenges) maar bij mij wilde het maar niet lukken. Ik ben erg blij dat ik nu eindelijk weet hoe het werkt! Vanaf nu kun je via het Ajax-logo en het Bon Jovi-plaatje meteen doorlinken naar hun site's. Dat vind ik zelf erg leuk! Klaartje, bedankt voor je hulp he! Ik heb ook nog een leuk nieuwtje; Patrick heeft een nieuwe baan! Ondanks dat hij dan iets vaker van huis zal zijn, ben ik erg blij voor hem!

4 Comments:

Klaartje said...

Jij hebt weer hard gewerkt! ziet er mooi uit. Maar de ajax site sla ik over hoor! ;) Gefeliciteerd met Patrick's nieuwe baan!

charlene said...

Wij zijn ook erg blij voor hem!!!! X Stephan en Charlene

Angelina said...

Gefeliciteerd! Nieuwe banen zijn altijd leuk en spannend! Hmmm.. misschien moet ik ook eens bij Klaartje in de leer.. ik krijg het ook steeds maar niet voor elkaar...;-)

Anietje said...

Goed bezig geweest Evi!!!
Patrick gefeliciteerd met je nieuwe job en veel succes!!