vrijdag 2 november 2007

Take That!!!

Gisteravond ben ik met Charlene naar Take That geweest. Eigenlijk zou Charlene met haar schoonzusje gaan maar die kon op het laatste moment niet. Ik ben toen in haar plaats meegegaan...en daar heb ik geen spijt van!! Het was super gaaf!!! Helaas deed een bandlid niet mee vanwege een klaplong maar dat mocht de pret niet drukken. Hij kwam dit nog wel even zelf op het podium vertellen en was toen gekleed in (alleen!!!) een operatiekamerjasje...mmm lekker kontje!! Hi! Het was echt kei leuk!!!!

4 Comments:

charlene said...

Nogmaals bedankt voor het meegaan :) Het was gezellig hé!! (op de file na dan). En ze zijn goed!!!!!!!!!!!!!

Anietje said...

Hihi nou dat maakte zeker al veel goed he, als die zo op kwam!!!
En?????hebben ze er weer een fan bij???

Mirjam said...

hoi Evi, niet helemaal een comment op dit mailtje, maar ik kon nergens een email adres vinden. Kwam vandaag via via op je blog terecht, vind dat je hele mooie dingen maakt. Bij de wat oudere posts kwam ik een mailtje tegen over een lootje over een litteken op je buik. Dat zelfde litteken heb ik ook, het is inderdaad niets om je voor te schamen, mooi dat je het gescrapt hebt. (blijf het toch alleen wel heel jammer vinden van die omgedraaide brazilian wax ;-)) in mijn geval dan)

Angelina said...

haha.. Ik hoorde al dat het fantastisch was. Mijn collegaatje is ook geweest en die heeft zich ook vreselijk vermaakt. Wat goed dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad. =)