maandag 17 december 2007

3 years ago

Vorige week is de 3-maandelijkse kit van de Creatie weer uitgekomen. Afgelopen vrijdag ben ik ermee aan de slag gegaan. Ik had me voorgenomen om een layout te maken met echt alleen spullen uit de kit. Dat is me gelukt...nou ja, bijna... Het enige wat ik bij deze layout extra heb gebruikt is een dabber (Snow Cab) en een paar nietjes. Dat valt wel mee toch? De tekst op de layout: "3 years ago...I still had long hair and a piercing". Herkennen jullie me nog???

4 Comments:

Anietje said...

WOWWWWWWW Mooi Evi!!!
Ennuh als ik eerlijk ben.........vind ik je korte kapsel veeeeeeeel leuker!!

Klaartje said...

Wow! dat is ff anders zeg!! Gave lay-out!!

mama said...

Ik vind hem super mooi, maar wat heel veel leuker is je korte kapsel!!!!

D@nielle said...

wow da's even anders zeg. Leuke lo !