woensdag 5 december 2007

Even bijpraten...

Patrick moest vanavond gewoon darten. Rare avond he? Maar eigenlijk kwam dat helemaal niet slecht uit...ik ben druk bezig geweest met het maken van kerstkaarten voor de Hooked-groep. Naast de kerstkaarten hebben wij volgend weekend ook een leuke kerstswap. Daarvoor moet ik nog een kersttas maken. Ik heb het idee al in mijn hoofd zitten en de kadootjes zijn al gekocht dus het begin is al gemaakt...
Gister heb ik weer mijn (half)jaarlijkse controle-scan gehad in het ziekenhuis. Eigenlijk zou ik morgen pas de uitslag krijgen dus toen gister mijn telefoon ging en ik mijn arts aan de lijn kreeg schrok ik wel even. Nu al de uitslag...dat kan niet goed zijn dacht ik. Maar toch wel! Alles zag er goed uit! Dat is weer een hele opluchting!!! Rond de tijd van zo'n scan ga je toch weer twijfelen aan je lichaam en alles wat je voelt.
Morgenavond hebben we weer ons maandelijkse Crazy Amigo-avondje. Ik heb er erg zin in! De laatste 2 keer kon ik er niet bij zijn dus ik moet nodig even bijkletsen :)

4 Comments:

Klaartje said...

Wat fijn dat alles weer goed is! :):) tot vanavond! Heb er ook zin in!!

Anietje said...

Gefeliciteerd met de goeie uitslag!! Blijft spannend elke keer dat geloof ik wel. Heb ook enorme zin in vanavond EN volgende week!!!
Tot vanavond!!!!!!!!!

Mirjam said...

Altijd weer een opluchting, even lekker rust nu, en gaan genieten van de leuke dingen die gaan komen ;-))

Angelina said...

Wat fijn!! Yeah!!